5 jan. 2011

Gnistan börjar komma tillbaka

Tack alla ni som har kommenterat!! Det är jättekul att se att ni uppskattar bloggen! Det ger ny energi och inspiration! Om ni har några frågor eller önskar att jag skriver om nåt speciellt - fram med det! :)

I måndags tränade jag ben, körde bland annat knäböj och utfallssteg. Igår och idag har jag stapplat fram. Jisses. Sån sjuk träningsvärk eftersom jag inte kunnat träna på 1,5 vecka när jag var förkyld. Att träna ben idag var alltså uteslutet :) Jag känner mig fortfarande inte helt hundra efter förkylningen så jag vågar inte gå på konditionskrävande övningar utan körde bänkpress (detta är Ove som är ålänning:)), sittande rodd och andra övningar för överkroppen. Får väl se om jag kommer kunna svinga golfklubborna imorgon i Spanien...:)

Imorgon kl 7 går planet från Skavsta och jag har tänkt köra upp så det blir en tidig morgon. Jag ska åka till El Plantio, som ligger i Alicante. Jag har tränat där i flera år och trivs riktigt bra på anläggningen. Bra träningsmöjligheter, kul bana och gym vid rangen. Perfekt för mig :) Flyger hem igen på tisdag.

Golfhallen nästa...

Så här roar jag mig för tillfället ;)

Ikväll Bellos. Äntligen!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det skulle vara skönt att åka till El Plantio och träna golf igen! Vädret ser ju ut att vara kanon, ingen snö i sikte där inte ;)Här på Åland snöar det igen så det känns långt till golfsäsongen eftersom det är 60 cm snö på green. Kram från mamma

Anonym sa...

Bra med video på de olika övningarna. Ser att jag inte gjort helt rätt när jag tränat utfallssteg. Doris

Anonym sa...

Ha det så skönt i Alicante. Tack för tipset för några veckor sen, blir dock Emporda i mars för vår del.
/Tina