22 jan. 2011

Lägenheten

Nu är jag tillbaka i Sverige! Tyvärr har de inte hunnit fixa internet till lägenheten i Minsk än så jag har inte kunnat blogga. Men vilken lägenhet! 160 kvadrat, etage, växtodling, 2 st walk-in-closet, jacuzzi. Där ska vi nog klara oss resten av säsongen hehe:)




Ganska fullt upp idag kan man säga. Uppackning, tvätt, nedpackning och packning av golfbagen, löpning, golfträning och sen ska jag träffa tjejerna och kika hockey. Pust :)

Hade en nära-döden-upplevelse igår. Fy fan. Var på väg ned för landning på Arlanda, jag satt vid fönstret och såg hur marken närmade sig, när det var 2 meter ner till landningsbanan låg planet kvar på samma höjd och drog sedan på motorerna för fullt igen och lyfte. In med landningsstället som för övrigt lät riktigt äckligt när det fälldes ut, small och höll på, så jag började såklart få för mig att det var nåt fel på det och att vi skulle få landa utan. Jag har ju i stort sett flugit mer än jag har åkt bil de senaste åren, men jag gillar varken start eller landning. Hann tänka en jäkla massa däruppe i luften. Vi cirklade runt typ 10 minuter och sedan började vi gå neråt igen. Information? Nej nej.. sånt håller man inte på med i ryska/vitryska flygbolag. Så jag vet fortfarande inte vad som hände men antar att planet bara kom in fel eller nåt. Landade till slut i alla fall, utan problem, förutom att jag hade både hjärtklappning och maxpuls.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sådana flygresor vore något för mig, jag älskar att både starta och landa :)
Kjell

Anonym sa...

Vilken lägenhet! Och gud vad läskigt med flyget! Skönt att du lever ;) kram Marie

Anonym sa...

Hur stor är hockeyn i Minsk ?

Hälsningar
Hasse