12 jan. 2011

Mycket gjort, lite träning

Ujujuj, idag har jag inte gjort många knop vad gäller träningen. På förmiddagen "satt jag på kontoret" och fixade det mesta med kvitton, traktamente och annat trist men nödvändigt. Bokade flyg till Minsk och Jerez. Blir mycket resande kommande veckor, men så har jag ju haft det de senaste 7 åren. Utan resandet skulle jag få klaustrofobi!

Efter det blev det lunch på Hälsofreak, mitt nya stammisställe, med bästa Carro. Lite shopping och fickkalenderköp på det. Kollade in det nya gymmet, men njae, det kändes inte riktigt rätt. Hem igen för lite slappande och sedan stack jag ut på en promenad, gick bland annat förbi World Class där jag funderar på att köpa kort istället. Att flera av tjejerna tränar där väger tungt.

Svar på fråga: jag har tränat på Fyskliniken, bästa gymmet nånsin, men tyvärr har de stängt igen. Kör just nu på Linköping Health Care, men vill ha ett andra gym för att variation ger inspiration.

Tina: Absolut, jag ska ge tips på bra fysträning! Ska försöka få ihop ett sånt inlägg imorgon..

Inga kommentarer: