8 jan. 2011

Thailändsk hund

Gäääääsp jag är såå trött! Än så länge har jag levt upp till mitt mål att stupa i säng. Märks att kroppen inte är van att hålla igång från morgon till kväll. Fötterna värker, händerna svider och resten av kroppen skriker efter vila :) Och det efter 2,5 dagar :) Två likadana dagar kvar, sedan bär det av hemåt till kylan igen, usch. Vädret är helt underbart, (lagom) soligt och varmt! Hade inte haft något emot att stanna några veckor till...:)

Nästa maskot ut är den lilla hunden (?) som jag köpte i Thailand när Daniel och jag var där vi våras. Vi satt på en uteservering när en otroligt söt liten pojke i 5-årsåldern kom förbi och sålde dessa för 20 bath (ca 4 kr). Jag kunde verkligen inte låta bli, han var så gullig :) Antar att pengarna gick till någon annan, vuxen, men han blev glad för en stund i alla fall... Självklart får den hänga med på golfbanan!


Minsk vann igen, efter straffar den här gången. Daniel spelade mest igen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att det går så bra för Daniel !