4 jan. 2011

2011

Nu fick jag ett plötsligt bloggsug så passar på att skriva lite :) Det har ärligt talat varit ganska skönt att inte logga in på blogger.com de senaste dagarna, men samtidigt har jag till och från saknat att inte skriva av mig.

Jag hade ett jättemysigt nyår och befinner mig nu hemma i soffan i Linköping. Har idag kunnat köra min första fysträning sedan förra torsdagen, blev ett ganska lugnt pass på Health Care. Kroppen är fortfarande inte helt hundra efter förkylningen... Musklerna blev chockade, lär kännas imorgon :)

På torsdag sticker jag till Alicante. Ska bli spännande att se vilken skruv man har lagt till med under de tre månaderna som gått sedan finalen...:) Längtar efter att få känna gräs under golfskorna, se bollen flyga längre än 10 meter, se och känna att förra årets valkar inte finns kvar ;) och helt enkelt bara träna stenhårt från morgon till kväll. Jag är taggad!

Ett villkor om jag ska fortsätta blogga är att fler kommenterar inläggen. Jag har nu gjort det enklare, så ingen har längre något att skylla på ;) Det är inte kul att skriva och skriva utan att få någon respons! Så kom igen!!

Heja småkronorna! Straffläggning nu!

Får se när bloggsuget kommer tillbaka nästa gång...:)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lotta

Fortsätt att blogga. Du skriver mycket läsvärt. Ha det så bra i Spanien. Annars har jag verkligen gillat dina Rysslandsberättelser. Även från Minsk.

Anonym sa...

Jag håller med, fortsätt blogga :) njut av värmen åt mig med!!
Stora kramar Anna

Anonym sa...

Hej, fortsätt att blogga. Läser din blogg ganska ofta men är mest intresserad av golfen. Så håll ut!

Anonym sa...

Är BARA intresserad av golfen!

Anonym sa...

Keep up the good work, Lotta! Jag har följt dina "öden och äventyr" ända sedan 2005. Jag lade märke till dig för att du var en av få på Telia som stack ut, bl a genom att tydligt signalera att du ville vinna! Sedan du började blogga läser jag den så gott som dagligen och finner den mycket läsvärd oavsett om det är golfsäsong eller inte. M.a.o. fortsätt gärna blogga!

/G

Anonym sa...

Jag skall skärpa mig med att skicka kommentar :) Ha det så bra i Spanien. Lyckos dig som slipper all denna snö.. Fast jag åker i och för sig snart med kärleken till Thailand o splear golf :) :)

Anonym sa...

Ja Lotta, fortsätt! :) och ha det bäst i Spanien! Kram Marie

Anonym sa...

Klart L8 att du ska fortsätta. Så att jag kan ha koll på dig.. Hm men själv har jag slutat blogga med. Svenssonlivet är för tråkigt att berätta om:) Ha det så bra vännen. Hörs snart. Kram från miss Tybring

Anonym sa...

Roligt om du vill fortsätta och skriva. Det är så kul och följa dig både på och utanför golfbanan. Hösten och vinterns Rysslandsinlägg har varit både annorlunda och kul att läsa, så fortsätt och blogga så ska jag bli duktigare på att kommentera. Kram A

Anonym sa...

Kanon att du är tillbaka. Uffe

Anonym sa...

Välkommen tillbaka

Unknown sa...

Lottis-Pottis, du måste fortsätta skriva. Vad ska jag annars göra om dagarna, nu när jag ska skriva min C-uppsats på distans? Då måste jag ju ha nåt kul att se fram emot om dagarna =) Kör hårt i Spanien..o vilka valkar förresten, har väl aldrig funnits några sådana på dig? Kram från Emson =)

Lotta R sa...

Haha, klart du ska blogga Lotta. Och att dina läsare/fans/friends and coworkers on the golf field ska kommentera mera kan jag bara hålla med om. Det är himlans skoj! Kul med Alicante, hoppas allt kommer kännas bra!