24 sep. 2010

Sprungit maraton?

Ibland tar en golfrunda fem timmar - idag tog den 2h15min. Redan på ettan fick jag lägga i högsta växeln då jag fick gå ut före några andra, spurt ettan, tvåan, trean, fyran, väntan femman, genomgång sexan, spurt sju, åtta ny genomgång, nian, ny genomgång och sedan hade jag redan flåset och farten uppe så sista nio gick lika fort dem. Kom hem och kände mig ungefär såhär pigg:


Kanske inte så konstigt när jag bara käkade en deciliter ris och ett paket blåbärssoppa igår...

Skönt att vara hyfsat fit for fight igen dock.

Nu har jag gått en sväng på stan och införskaffat ett ryskt-engelskt lexikon, en rysk bok med nyttiga fraser och en massa pocketböcker. Måste ju satsa lite om man ska snacka flytande om två veckor! :)

Next: plugg!

2 kommentarer:

J sa...

Tagga ner !!! Du ger en annan ryss ångest o då bor jag ändå här;)
Messade dig imorse från mitt ryska nr men haft problem att ta emot sms från Sverige så messa du tbx har jag inte fått ngt.
Ta o krya på dig nu så ses vi snart tycker jag!
Kram

Lotta Wahlin sa...

Hehe när jag kommer och hälsar på dig blir det bara ryska. Inget annat! ;)

Hoppas du och svägerskan får en mysig vecka! Hade varit kul att vara med - får ta det lite senare.. Kanske kan passa på när våra lag möts i StP? E lite inne på en semester nånstans oxå, d e du oxå va? ;)
Kram