9 sep. 2010

My day


Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jag är så frustrerad (nä, bilden är inte från idag:))! Jag får inte ut det jag vill av spelet. Gick ett över idag också, vilket är mer godkänt än igår eftersom det blåste rätt mycket, men åhhh jag blir så sur när birdiesarna inte vill i. Ligger fyra nu, och det skiljer nästan ingenting uppåt så jag ska klättra! Vill och kan så mycket bättre!


Fick göra en tv-intervju idag efter rundan. Snacka om mig själv, hudcancern, livet och sedan låtsas att jag vunnit tävlingen. Kändes bra - ska se till att det blir verklighet imorgon! :) Spelar med Kaisa, kul! Ska försöka få henne att prata svenska, hon kan lite men vill inte :) Startar 10.24 så det blir nästan sovmorgon.

En runda kvar, sedan bär det av hem till Linköping. Två dagar hemma innan jag sticker iväg på ny tävling på måndag. Den kommer vara den näst sista för i år. Säsongen har verkligen rusat iväg! Det kommer kännas konstigt att det tar slut, samtidigt känner jag mig sliten nu så ett break blir bra. Synd bara att det breaket kommer bli många månader... Men men... C´est la vie!
Ciao!

Inga kommentarer: