21 sep. 2010

Hockeytime

Dobre otra! (=god morgon)

Grabbarna har stuckit iväg på träning, själv tog jag äntligen en sovmorgon och har just kommit tillbaka från frukostbuffén, en sån där riktigt fin där en kock lagar omelett, lyx! :) Nu väntar ryskaplugg ett par timmar, sedan ska jag ge mig ut på en lång löprunda och efter det måste jag smyga omkring som en liten mus här när Daniel ska vila och ladda för match. Antar att det blir mer plugg då, eller kanske lite shopping? :)

Ikväll blir det match, fick en biljett:

Premiär för mig att se hockey utomlands - ska bli grymt kul! Om jag lyckas hitta min plats vill säga. Får nog agera korkad brud och bara visa fram biljetten så nån får visa mig till platsen. Lettiska är inte direkt mitt starkaste språk... Rinda 2= sektor 2? Vieta 5= rad 5? Sektors 204=plats 204? Orkar inte googla nu, frågar på plats istället :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att gå på hockey i Riga! Det blir säkert bra tryck. Själv ska jag heja på LHC framför TV:n. Och jag hoppas att det blir riktigt bra drag i CC =)Kram från mamma

Lotta Wahlin sa...

Ja det ska bli riktigt kul!

Blir nog bra tryck i vardagsrummet i Hammarland också;)

Kram