21 sep. 2010

Hockeypremiär

Killen som jag sagt hejdå till tre (3!) gånger idag, på hotellet, efter matchen i hallen och nu nyss visade det sig att de käkade middag på hotellet innan de skulle vidare till flyget, jag kilade ner och fick "plågas" en gång till ;) Saknar dig redan <3


Annorlunda maskot, en kille med skräckmask och gaffel. Tydligen poppis ändå, ungarna sprang efter och ville ha autograf.

Fyra domare på isen och en på var kortsida. Fråga mig inte vad han gör, icing eller måldomare?

Sprakande entré




Några S för mycket, så blir det när svenska översätts till ryska som översätts till lettiska :)




Fin hall i Riga. Lyxig med ryska mått enligt Melin. Ska bli spännande att se Niznekamsks i såna fall :)





Mysiga gränder i Old Town Riga


Agerade äkta turist en stund och fotade en enorm kyrka. Nästan så domkyrkan hemma ligger i lä i storlek.
Nu ligger jag i sängen och äter bananchips igen. Nästan så de börjar bli goda när jag vant mig vid smaken. Imorgon åker jag hem, men innan dess ska jag hinna med sovmorgon, frukost och en löprunda plus lite ryskaplugg.
Dobrij vecher!

Inga kommentarer: