12 sep. 2010

Neftekhimik-Vityaz

Såvitt jag förstår sänds inte matchen. Typiskt. Men jag har letat mig in på den här sidan där det i alla fall är livescoring. Sitter här som en femåring som håller på att lära sig läsa och läser högt bokstav för bokstav till något som först låter helt obegripligt men då och då förstår jag ett ord och blir överlycklig :) Vägrar att byta till den engelska sidan bara för att! Står 0-0 so far. Usch känns nervöst att sitta här utan att veta vad som händer. Ser fram emot nästnästa vecka när jag äntligen ska få se en match live, i Riga!!

Oj nu verkar det ha varit slagsmål för en massa 5-minutare har delats ut. Tack för att #55 inte är med på den listan :) Laget de möter just idag är tydligen kända för att slåss mycket. Ett par spelare var avstängda i premiärmatchen pga att de hade kvar avstängningar sedan förra säsongen, men härligt nog var de tillbaka till den här matchen. Hoppas de bara vill slåss ryss mot ryss :)

Inga kommentarer: