27 sep. 2010

Fullt ös medvetslös

Dagarna går i 300 knyck. Vila kan man göra i graven.

Idag inledde jag med lite lyx, frisörbesök. Fortsatte hem för lunch, lyckades bränna maten men insåg till min glädje att det troligen var sista gången på bra länge som jag lagar mat här hemma, vidare till läkaren för vaccination mot tuberkolos och fick reda på att jag kommer få ett varande sår som sedan bildar ett ärr - inte långt ifrån att jag smet iväg :), direkt från läkaren till Landeryd för 18 håls spel på norra, tillbaka in till stan för att hämta Vera och sedan körde vi vidare mot stallet och Flika.

Jag har mockat för första gången, var så noggrann att boxen blev som ny :) Vera sadlade och red ett bra tag och sedan fick jag varva ned några varv. Så härligt att rida! Hoppas att det finns en häst i Ryssland som behöver en nybörjare till ryttare. :)

Nu ska jag packa!

Inga kommentarer: