19 sep. 2010

Morgonpromenad

Godmorgon söndag! Igår kväll fick jag plötsligt 3000 saker att göra så jag for omkring här hemma, fixade, betalade räkningar, hängde tvätt, gjorde en planering för idag och somnade för sent... Vaknade halv åtta, tvingade mig själv kvar i sängen en halvtimme till för att inte slockna vid sju ikväll, men eftersom det inte gick att somna om gav jag upp och mötte Hala för en morgonpromenad. Vi gick ut stenhårt i maratonfart men saktade snart ner några knop:)

Nu har jag gjort min plikt: röstat!

Packning är nästa steg, sedan blir det gymträning och så småningom golf. Tre träningspass = semester? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lotta,
Glöm inte att det är en demokratisk rättighet att rösta och ingen plikt! 100 000-tals har dött för att försvara demokratin om man ser över världen och tiden!
Lars

Lotta Wahlin sa...

Att jag skrev "plikt" innebär inte att jag inte tycker att det är en rättighet att rösta. Det är ju allas chans att påverka Sveriges framtid. Antar att det var fel ordval eftersom det missuppfattades.