27 sep. 2010

Sista tävlingsveckan 2010

Nu har jag packat, städat, betalat räkning, planerat nästa betydligt större packning och med panik i kroppen insett att väckarklockan ska ställas 05.30 imorgon. Fy f-n det är inte mänsklig tid. Kommer nog vara ruggigt pigg imorgon kväll efter den uppstigningen mitt i natten, fyra timmars bilkörning och 18 håls pro-am...:/ Men pepp, pepp, sista gången i år jag kliver upp så dags för att åka på tävling. Både skönt och sorgligt, säsongen gick väldigt fort så jag är inte beredd på att den snart är slut, känns lite vemodigt, men samtidigt har jag ju något härligt att se fram emot om en vecka :)

Godnatt - sovdags!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bättre sent än aldrig Lotta -
hakar på Din birdieutmaning för
säsongen!Gick funktionär på Visby
vid årets första tävling. Arbetsledig sista dagen gick jag med i Din boll och njöt av spelet!
Lycka till! / Olle K

Packelina sa...

Lycka till gumman!