11 sep. 2010

Färger


Har ni haft en bra lördag så här långt? Det har jag. Hämtade min nya, gråsvarta vän och har lekt med den ett bra tag. Att jag inte skaffat en tidigare!?!

Dessutom. Min vita som har varit grå ett bra tag fick sig en tvätt så nu är den skinande vit igen.

Nog med färger!

Kroppen fick sig en rejäl genomkörare på gymmet. Kommer nog kännas imorgon hehe... Klarade skamgränsen på chins men jag vill ju ööööka. Kan iofs vara svårt när man aldrig har möjlighet att träna just det, får vänta några veckor. I Ryssland kommer det bli hårdträning. Tänker komma hem som Hulken nästa vår haha..:)

Nu ska jag sticka på middag med tjejerna! Ska släppa alla tankar på träning, puttning och bortslagna bollar :)

Hejsvejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den ser snygg ut! Hoppas den fungerar lika bra som den är fin. Ha en bra lördagskväll med gänget. Kram från oss på Åland!