5 sep. 2010

Nia




Nu Jörgen har jag tid att skriva... Har ju haft fullt upp med svampplockning och IKEA :)

Spelade en himla massa golf idag. I alla fall på ett hål när jag råkade ta i lite för mycket med puttern och bollen rullade förbi hål, ökade farten och försvann ner i ett vattenhinder. Jag och Tiger liksom.. Riktigt trist, tappade glädjen så de sista hålen blev bara en raksträcka. Slutade trots en massa koppsnurrar, bollar som hängt över hålkanten, alldeles för få birdies och några mindre bra slag på 9e plats. Får ändå anses godkänt. Men nu börjar jag bli frustrerad, spelet känns bättre än vad resultatet blir. Kan inte puttarna börja trilla i, jag slår dem ändå ok?!!
Nu väntar svampmacka, kräftor och film!


3 kommentarer:

Auer sa...

Blev det precis till EN macka, eller hittade du 15 liter som du sparar till flera mackor och annan mat?

Lotta Wahlin sa...

Fyra mackor och en massa mer som hamnade i frysen!

Anna sa...

L8:) Det blir du å jag onsdag torsdag så kul. Ah va fasen vi kan väl lika gärna ta fredag också:)
Kram Kram