2 feb. 2010

Tisdag

Hade tänkt sova ut idag men det var helt omöjligt, för just denna morgon skulle alla istappar tas ned utanför fönstret med ett vilt hamrande och knackande..:( Aja, nu känner jag mig hyfsat pigg iaf.. Och pigg måste jag ju vara senare idag eftersom jag ska åka och heja på LHC i Södertälje!! 6-3 är redan klart, eller hur!?

Känner mig sliten i kroppen så det får bli en fysvilodag. Ska till golfhallen strax, men sen får det vara nog med träning. Har tänkt göra en inventering av mina skidkläder, skidglasögon, vantar, halsdukar osv i eftermiddag. Det var två år sedan jag åkte senast och sen dess har jag själv flyttat två gånger och vår villa har sålts. Alltså har jag ingen aning var alla grejer är. Kanske åkte de med till tippen av bara farten..:)



Para ihop med rätt bild:
-Min lille älskling
-Dåligt samvete
-Gåshud


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, svårt det här! Gåshud måste vara fisken i det kalla vattnet. Å dåligt samvete är väl ormen som du inte vill gosa med. Din lilla älskling är väl D så jag förstår inte var stackars Harry hör hemma =)

Lotta Wahlin sa...

D är min STORA älskling och annars var det nästan rätt förutom att allt var fel..;) Hihi:)