27 feb. 2010

Lördag

Usch det blev inte mycket gjort igår eftermiddag. Låg växelvis i soffan och sängen med en bok och en värkande och hes hals. Och inte blev det bättre av att vila heller, iofs inte sämre heller. Kanske ska trotsa halsontet och springa en mil för att se om det händer nåt :) Min röst låter som om jag kikat lite för djupt i whiskeyflaskan lite för ofta eller som om jag var en femtonårig kille i målbrottet, tur att man inte behöver säga så mycket idag. Så sms är att föredra om man vill kommunicera med mig :)

Idag är jag och de andra tjejerna lämnade ensamma hemma eftersom grabbarna ska spela i Luleå och då uppkom den lysande iden med simhallsbesök. Men på grund av min jäkla förkylning måste jag hoppa det och försöka kurera mig istället så jag kan vara lite social och kolla matchen tillsammans med dem ikväll.

Nu ska jag ge mig ut på lite tröstshopping. Ska ta tag i det här med datorinköp. Har bestämt mig för en minidator trots allt eftersom de är så smidiga att resa med. Så får jag komplettera med en dvd-spelare som man kopplar in i datorn. Utöver det ska jag trängas i bokhandeln (kanske hjälper att hosta rakt ut så man blir ensam därinne hehe) och köpa majspure till lillplutten.

Vi hörs senare! Kram!

Inga kommentarer: