20 feb. 2010

Oj damklubbor

Nu är resan till Spanien bokad! 1 mars sticker jag till El Plantio, Alicante för att träna stenhårt i fyra dagar. Ska bli underbart att få komma ut på gräs igen och se bollen flyga!

Vi började snacka lite här om förra året när vi var där, mamma, pappa och jag. Eftersom de var nere för att heja på mig som spelat tävling veckan innan hade de inte med sina klubbor utan hyrde varsitt set. Mamma fick damklubbor, pappa herrklubbor och båda fick likadana bagar. Vi spelade några hål, de var nöjda med sina klubbor och framförallt pappa var grymt glad över sin driver som gick både långt och rakt. Tills jag gjorde en närmare inspektion av deras bagar och insåg att de bytt set, pappa spelade alltså med damklubbor och vice versa. Haaahaaa gissa om jag bröt ihop! Pappa nästan slängde ifrån sig klubborna (kärringklubbor:)), försökte få oss att tänka på annat och släta över sitt misstag. Och fram tills nu har jag hållit tyst..:)

Pannkakor på g! Imorn bitti åker jag hem om färjan går som den ska i ovädret.

Kram!

Inga kommentarer: