1 feb. 2010

1 februari

Gääsp idag hade jag svårt att vakna och gå upp.. Men eftersom jag inte direkt har någon tid att passa kunde jag lika gärna ligga kvar. Lyx!

Mariocartturnering här igår. Jag är fortfarande den ständige loosern men jag närmar mig! Igår föll jag bokstavligt på målsnöret. Vänta du bara..!:)

Vi städade Ceasars hus igår. Han börjar bli obehagligt stor och gjorde allt för att försöka ta sig ur hinken som jag vaktade. Varför köpte jag en orm? Men jag hoppas att den verkar i avskräckande syfte för ormälskaren så vi slipper boa- eller pytonormar i framtiden..;)

Idag blir det benträning på gymmet och golfträning efter det. Måste nog boka en massagetid snart för hela kroppen gör ont och är stel. Men det blir ingen skönmassage utan en riktigt hemsk sak med knådning. Huu..

Inga kommentarer: