23 feb. 2010

Slagen hjälte

Åh fy fan vad jag är trött, slut, färdig, finito... Halkade runt på Landeryd och svor över vallateamet (jag:)) som misslyckats och gett mig väldigt dåligt glid hela jäkla vägen.

All heder åt Kalla & co, fatta så vältränade de är! Idag kändes det som om jag aldrig satt min fot på ett gym, att det längsta jag sprungit var till ugnen när kanelbullarna var klara och att min favoriträtt var semlor med extra mycket grädde. Nu är ju inte fallet så, utan jag tycker att jag är hyfsat vältränad, men med tanke på hur tungt det ändå var där ute i skidspåret, måste landslagsåkarna vara sjukt bra tränade!! Slängde mig i soffan nu när jag kom hem och slog på tvn där typiskt nog reprisen av tjejernas lopp från igår visades. Bytte snabbt kanal, vill ju inte sabba mitt självförtroende totalt..:)

Tänker ligga kvar här i soffan ett tag till och ladda mentalt för att orka gå upp för att äta lunch och träna golf..:)

Inga kommentarer: