28 feb. 2010

Böter

Åh jag är så less på halsen nu! Vaknade hela natten i hostattacker och imorse gjorde den så ont att jag knappt kunde svälja. Undrar vad det kan vara för nåt. Så här har jag aldrig haft förut! Bara att hoppas att det inte bryter ut nästa vecka utan tvärtom blir bra!

Väskan och golfbagen är packade. Det var inte lätt den här gången, har ju inte riktigt vanan inne nu. Inte som mitt under säsong när allt nästan hoppar i av sig själv..:)

Bra dag idag. Not. Tränade i golfhallen i en halvtimme tills kroppen sa ifrån och när jag kom ut satt en fin så kallad kontrollavgift, p-böter, på framrutan. Hade inte en tanke på att det var söndag och därmed avgift på parkeringen. Kul. 400 kr som man kunde ha gjort nåt mycket roligare för. Och så kommer frågan. Varför ha avgift på helgen? Som dessutom inte är högre än en femma i timmen så man smiter ju knappast av den anledningen utan för att man helt enkelt glömmer. Då känns det nästan taskigt onödigt att ge böter. Seg och snurrig i huvudet som jag är missade jag dessutom den lapp som sitter på dörren in till hallen att det är avgift på helgen. Som sagt, inte en bra dag. Är less på allt just nu. Förbannade förkylning och förbannade böter.

3 kommentarer:

Lotta Wahlin sa...

Grattis på namnsdagen! Jag ser att den kunde börjat bättre. Kram

Anonym sa...

Vad konstigt det blev! Det är ju jag, mamma, som skrev inlägget =) Krya på dig! Kram

Lotta Wahlin sa...

Tack mamma! Bra att du ringde o sa d så jag inte trodde att jag feberyrat o skrivit till mig själv:-) kram