2 feb. 2010

3-1

Hemma i hemmet där hemma igen. Med en vinst! Skönt! Kände mig som sagt väldigt ensam LHC-supporter där på min sida av läktaren. Fick senare syn på en liten grupp på en annan del av sittplats plus fyra på ståplats (varav en var svärfar:)). Vid det andra målet ställde jag mig upp, tjoade och applåderade men upptäckte sedan att ALLA runt omkring var knäpptysta och tänkte för en mikrosekund att - oj nu har jag gjort bort mig, det var inte mål - men efter att ha slängt en blick ner på spelarna som firade kunde jag fortsätta applåderandet..:)

Lillebror Leo var ännu sötare än förra veckan. Och såå mycket större ;)

Har tagit en dusch och sitter nu i soffan med en kopp te. Snart borde Harrys, Ceasars och min stjärna komma hem. Min rygg är paj efter allt körande idag så nu blir det lite spikmatta för min del. Sov gott och godnatt!!

Inga kommentarer: