25 feb. 2010

En gång till...:(

Buhuu jag håller på att bli sjuk igen! Vill inte!! Halsen är tjock och jag känner mig snurrig. Tog en lång sovmorgon, sitter nu med en kopp te och ska äta kiwi och apelsin strax. Det funkade ju inte så bra med esperitoxen förra gången så jag skippar det och kör stenhårt på frukten istället..:)

Om nån timme blir det pannkaksparty med tjejerna på Plaza, torsdag = pannkaksbuffe! :) Hoppas jag orkar med golfträning i eftermiddag också!

Så jäkla surt med 3kr! Såg sista tio och det var ju ganska nära en kvittering men nope. Grymt med killarnas stafettguld dock! Tycker det här har blivit ett riktigt bra OS, iaf på skidfronten.

Espana nästa vecka. Funderar på att ta mig ner till bokhandeln och köpa en ny spanskaspråkkurs så jag kan beställa på spanska på restaurangerna! Har haft som nyårslöfte i hur många år som helst att lära mig spanska men det har gått - sådär.. Kanske dags nu?

Hej svejs!

Inga kommentarer: