8 feb. 2010

36 hål

Spelat 36 hål idag! På tjugo minuter, det måste vara rekord!? Hehe.. Inomhus alltså, på puttinggreen i golfhallen :)

Var på möte på banken imorse och fick syn på ett konto som jag inte hade en aning om att det existerade. Trevlig överraskning!!

Filmen igår förresten.. It´s complicated. Lovade ju en recension. Jääääääättekul film med ett innehåll som man verkligen kunde relatera till sitt eget liv - om man hade varit 30 (!) år äldre... Har aldrig känt mig så ung eller felplacerad i en biosalong. Borde anat oråd när alla runt omkring snittade 50+. Jag småfnittrade sisådär tre gånger, de flesta runt omkring asgarvade hela filmen.

Fan vad jag mår skit. Det känns som om jag inte sovit på fyra år. Är så jäkla trött, snurrig och seg. Jävla skit! Måste ju vara frisk imorn och resten av veckan när vi sticker till fjällen!!!

Inga kommentarer: