25 feb. 2010

Drömmar

Nu är golfträningen gjord, gick riktigt bra idag. Svingen börjar sätta sig och det ska bli spännande att nästa vecka se hur bollen flyger. Hoppas att man inte har tränat in en råhook nu bara..:) Längtar ihjäl mig efter att få spela på gröna banor! Känns som en evighet sen sist.. Att träna i golfhallen ger självklart resultat, men ibland känns det ungefär lika inspirerande som om man bara skulle spela bordshockey när man satsar på NHL.

För några nätter sedan drömde jag om ormar. Inte små Ceasar utan anakondor. De höll på att slingra sig runt mig och strypningen var nog inte långt borta när jag vaknade, kallsvettig. Inatt var det dags för en ny mardröm. Den började lugnt med en tv-inspelning där jag var en av många deltagare, men så plötsligt fick jag reda på att det var en sångtävling. Paaaaanik! Som tur var ringde väckarklockan och jag behövde aldrig sjunga inför publiken. Frågan är vilken dröm som är värst..:)



Mer snö.. Ska det aldrig sluta? Den svenska golfsäsongen känns väldigt långt borta!



Abrakadabra snälla halsont försvinn NU!

Inga kommentarer: