3 jan. 2009

Snö

Årets första inlägg skriver jag medan snön faller där ute.. Äntligen!! Hoppas verkligen det ligger kvar ett tag, det blir så mycket ljusare och finare ute då.. Plus att man kan ha kul snöbollskrig!! :) Det tråkiga är att golfsäsongen känns oändligt långt borta, men men.. vad gör man? Jo, sticker till värmen i Australien istället...:) (sorry:))

Kom just hem från frisören med något mörkare och något kortare hår, alltid skönt med lite förändring..

Nu ska jag sticka till golfhallen och hacka en stund. Mitt knä tillåter mig att slå fulla slag, så skönt! Fast det är fortfarande inte helt bra, så jag är försiktig.. Vill ju inte riskera att få tillbaka svullnaden.. Det svåra med att stå inne i hallen och slå är att man har noll koll på hur bollarna egentligen flyger. Får nog ta mig ut till rangen på Landeryd och slå några slag innan jag åker, så jag vet om jag har lagt till med någon dunderhook..:)

LHC-match ikväll mot Frölunda. Jag tror på ännu en vinst, 6-2, och att Daniel gör ett mål och en assist! ;)

God fortsättning som man väl säger vid den här tiden.. Kram

Inga kommentarer: