14 jan. 2009

Dan före..

Ska erkänna att jag har lite resfeber.. Länge sen jag hade det sist, måste ha varit för precis ett år sedan, när samma resa skulle göras.. Att vara på resande fot i 36 timmar (om allt går som det ska), vilket jag kommer vara om ett halvt dygn, är inte nån hit. Sitta stilla på ett flygplan från London via Bangkok (tror jag:)) till Sydney i runt 20 timmar.. huu.. Men samtidigt är det värt det när man väl kommer fram, fyra härliga veckor i underbara Australien väntar. Jag är så sugen på att spela och tävla nu, senast var ju i oktober!!

Ikväll blir det middag på Bellos igen, precis som igår och ett antal andra kvällar den senaste veckan..:) Väskorna är packade och tuuuunga. Men jag uppgraderade min bokning till nästa klass, så till min lättnad såg jag nyss att jag får ta med några kilo extra, skönt!! Ha en skön kväll!! Kram

Inga kommentarer: