5 jan. 2009

Stockholm

Idag väntar en liten roadtrip till hufvudstaden med golfträning i Ullnahallen med Niklas, Singstarinköp och hockey i Scaniarinken på programmet. Jag kom just hem från gymmet där jag trampat motionscykel som vanligt. Tanken på att sitta i en bil en himla massa timmar var motivation nog för att få röra lite på kroppen.

Vad gör jag för fel med mina orkidéer? Jag fick en jättefin blomma i julklapp med en massa knoppar, men nu har de vissnat nästan allihop. Blommorna är fortfarande jättefina men snart har de ju blommat över.. Kanske den vill ha vatten, kan det vara så enkelt? :)

Dagens tippning då.. Tror på ännu en LHC-vinst, nåt annat vore illa. Så.. 4-1 och idag D släpper det så du slänger in två mål!! ;)

Nu ska jag duscha och sen sticker jag norrut.. Ciao!

Inga kommentarer: