24 jan. 2009

Klarade cuten

Ska strax ga och lagga mig, for imorgon blir det tidig uppstigning, som alltid nar man klarar cuten pa slaget.. Skont att fa en tavlingsrunda till i kroppen och att slippa lagga en MC (missad cut) till handlingarna! Gjorde forresten arets forsta eagle pa attan idag genom att satta en trettonmetersputt!! Firade med en skal jordgubbar och ett avsnitt PrisonBreak nyss :)

Idag var det ruggigt varmt, men blasigt. Nu har det blivit svalare och tydligen ska det fortsatta sa imorn ocksa, vilket jag hoppas pa for varmen sliter verkligen pa kroppen! Har nog aldrig varit sa trott efter 18 hal som jag har varit de senaste dagarna.. Idag drack jag tre resorb (vatskeersattning), gick i skuggan (nej, jag var inte sa mycket pa fairway:)) med en blot handduk runt nacken och hallde iskallt vatten i kepsen for att halla mig cool.. Och tankte pa min favorittextrad fran Lasse, "Den vinner som ar tragen, den forlorar som ger upp" (fran Elden). Har inte lyssnat pa Lasse pa evigheter, men de senaste dagarna har Livelatarna gatt varma i iPoden.

Satt pa veranden forut och fick syn pa en ganska stor bat som kom drivande. Den forsvann runt hornet sa jag har ingen aning om den fortfarande driver eller om den kraschade in i nat. Det sag kul ut iaf! :) Och sager nat om hur mycket det blaste har idag!!

Sangen vantar.. Ha en kul lordag! Abrazos!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man får säga gratis!! KUL!!!
Kör hårt och lycka till.

Tony

Tony sa...

gratis??ops Grattis!!