20 jan. 2009

Hett i Sydney

Buenos dias Suecia y Aland! :)

Klev just ut fran en av de skonaste duscharna jag nagonsin tagit. En lang dag pa golfbanan gor en inte helt frasch, sa att saga.. Solskyddskram, svettas, bunkertraning, mer solskyddskram, svett, svett och som pricken aven grasklipp.. Mysigt.. Nar termometern visar narmare 35, som fallet var idag, skulle man helst vilja krypa ner i en kylbox och slippa spela och trana. Ingen frysbox tillganglig och eftersom traningen ar mitt jobb gick jag ut och spelade istallet. Efter 15 hal pallade jag inte mer sa vi klev av, Steve och jag. Forsta dagen for det nya teamet, och det kanns valdigt bra. Han ar otroligt kunnig och erfaren, sa jag tror att det kommer bli jattebra. Nyttigt for mig att snacka engelska hela tiden dessutom!

Idag kom Johanna och Pim-Pim, kul att traffa dem!! Har ju inte setts pa evigheter, sa vi lar ha mycket att snacka om imorgon! Bruna och fina var de dessutom efter flera veckor har nere i OZ..

Nat ar helfel med min telefon, eller operator! Jag har inte fatt ett enda sms idag, och da beror det inte pa att det inte har skickats nagra:), utan att de blockeras pa nat satt.. Det ar saa trakigt nar telefonen aldrig piper. Det var likadant igar, men sa plotsligt pa kvallen small det till och jag fick fem sms pa en gang.. Jag hoppas verkligen att det hander idag ocksa for jag kanner mig ensammast pa jorden! :)

Ikvall blir det Prison Break som vanligt. Denise och jag kollar pa ett par avsnitt varje kvall. Jag tycker inte andra sasongen ar riktigt lika bra som den forsta, men det ar fortfarande grymt spannande! Och imorgon ska jag bara trana, inget spel pa banan. Pa torsdag ar det pro-am, sa med tanke pa knat (det ar bra nu men vill inte overanstranga igen) vill jag inte spela varje dag. Sa som sagt, bara traning imorn och sen en svang till gymmet. Jag kor pa samma gym som forra aret, dar cardiodelen ar byggd som en biosalong. Sa borde fler gora, alla kan se tv-apparaterna och luften ar frasch eftersom rummet ar sa stort!! Plus att det ar morkt sa folk inte kan se hur man ser ut nar man sitter dar och trampar jarnet..:) Kram kram kram!

Inga kommentarer: