31 jan. 2009

74 i vind

Godmorgon!! :)

Medan ni har sovit har jag lirat lite golf..:) Idag var det mycket mer svarspelat, med en ganska kraftig vind som paverkade bollen rejalt.. Jag kom till slut in pa 74 slag, vilket jag ar hyfsat nojd med. Jag kampade bra och tycker att jag borjar kanna igen mitt spel allt mer. Det finns fortfarande nagra barnsjukdomar efter vinteruppehallet, men touchen borjar smyga sig in...:) Pa femte halet hande det grejer, driven traffade en stengang, studsade rejalt till hoger, out, tog pa ett trad och kom tillbaka in pa banan, men lag ospelbar under ett lagt trad.. Haha.. sa kan det vara i den har sporten.. Gick ifran halet med en bogie eftersom parputten smet forbi hal precis..

Ikvall ska jag pa bbq till Peter och hans familj. Peter jobbade forut pa Alands Golfklubb och bor nu har pa Nya Zeeland. Via kontakter hemma och Angela, som jag bor hos, traffades vi igar for forsta gangen och ikvall ska vi grilla. Varlden ar sa himla liten, hade inte en aning om att det var i den har stan han bodde.. Sa ikvall ska jag antligen fa lyssna pa lite underbar alandska..:) Maste sticka nu sa jag hinner byta fran min golfoutfit!! Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bäst för dig att du tränar hårt för nu är jag snart igång igen och då!!!!! lycka till ... /Johnny

Anonym sa...

Hej Lotta

Det är jättekul att läsa din blog. Man får en bild av hela världen :-)

Du verkar vara en social person som trivs med människor. Och det verkar finnas östgötar överallt i världen.

Lycka till med spelet.

Synd förresten att du missade LHC-Modo 6-1. Det var en riktig utklassning. Jämtin var bra och blev matchens lirare !

Hälsningar
Vreta-spelare