1 feb. 2009

Sista dagen pa Nya Zeeland

Om nagra timmar boardar jag planet till Surfers Paradise pa Gold Coast i Australien. En vecka har jag nu varit pa Nya Zeeland, men jag kan tyvarr inte saga att jag har sett nanting forutom golfbanan och huset dar jag bott. Trist, men sa ar det vissa veckor, da hinner man inte gora nat kul alls. Eller jo, kul hade jag pa bbq haromdagen, stort tack till Peter med familj for en jattetrevlig kvall!! Och vilka fina alandska flaggor ni hade pa golfbanan igar, synd att jag inte spelade battre! :)

En katastrof kan man sammanfatta gardagen som. Fick tyvarr ett valdigt trakigt besked kvallen innan, att min farmor dott, sa jag var rejalt ledsen pa kvallen och kunde inte halla tararna borta pa banan heller. Inte latt att sla en boll nar ogonen ar fulla av tarar och tankarna ar nan helt annanstans.. Jobbigt som alltid nar nagon man tycker om dor, men i det har fallet var det det basta for henne efter lang tids sjukdom. Sa nu ska jag spela for henne den har veckan!!

Nu maste jag sticka hem och packa det sista och fa i mig lite lunch. Vet fortfarande inte hur jag ska ta mig fran Brisbane dar planet landar, till Surfers, men det kommer nog losa sig pa nat satt, det brukar det gora..:)

Johnny - da far vi satta upp ett nytt bett! Vinst - hcp...

Ha' re bra!

Inga kommentarer: