24 feb. 2009

7-5

Äntligen vinst i Cloetta Center! 7-5, vet inte när jag såg såna siffror sist. Men men, det viktiga var att sjuan stod först!!

Vaknade med halsont imorse, tror kroppen protesterar mot kylan..:) Körde ett lättare pass på gymmet ändå med mest benträning. Försöker bygga upp lite mer muskler i benen, så mina knän ska palla med löpträningen. Har sprungit några gånger sen jag kom hem och det känns riktigt bra. Grymt skönt, är ju halvless på att cykla motionscykel..:)

Imorn blir det en liten roadtrip till Stockholm, för ett möte på eftermiddagen. Tänkte passa på att shoppa en vinterjacka, jag fryser konstant i de jag har idag..

Kollar på Hannibal på trean, huu!! Tur att jag snart får sällskap här i soffan för just nu kollar jag mer bakom den än på tvn för att vara beredd om Lector skulle dyka upp här:)

Ha det så bra!!

Inga kommentarer: