9 feb. 2009

Melbourne

Ny vecka - nya tag. Melbourne är platsen, vädret är kallt (!) men boendet grymt. Jag, Emma och Nina delar en superfräsch lägenhet med shopping och annat runt hörnet. Efter att jag landat på eftermiddagen idag stack vi till en skönhetssalong och satt och njöt i varsin massagestol medan vi fick pedikyr. Så skönt att ha en total slappareftermiddag efter att ha rest.. Kvällen har vi just tillbringat i soffan framför Mamma Mia, och en massa vattenmelon..

Det brinner ju tydligen en massa här runt omkring, men jag såg inget när vi flög in. Däremot såg jag rök på avstånd när jag åkte bilen hit.. Och piloten varnade oss för ev röklukt i kabinen under landningen, men det kändes inget. I lördags var det 47 grader här, idag runt 20. Föredrar det sistnämnda..:)

Nu ska jag sova.. Inspel på morgonen imorn och sedan blir det stenhård träning. Jag måste få ordning på svingen och den vilda spridningen av slagen.. ha en bra måndag!!

Inga kommentarer: