21 feb. 2009

Tennis

När jag var iväg skrev jag relativt ofta här, men det är inte fullt lika spännande att skriva när jag är hemma.. Händer liksom inte så mycket som är kul att skriva om.. Mina dagar fylls av fysträning, slappande och middagar på Bellos. Idag utmanade jag pappa på tennis, men vi är rätt kassa båda två så det blev inte direkt nån match. Men grymt kul var det! Jag ska komma igång och spela lite oftare, det är ju riktigt bra träning också!

Nu ska jag strax sticka till Cloetta Center och kolla hockey.. Hoppas verkligen trenden vänder nu!

En annan trend som jag hoppas vänder snarast är den att våra tävlingar försvinner från schemat. Häromdagen meddelades att Turkiettävlingen som jag vann förra året är inställd pga ekonomiläget.. Dessutom har hela Sydafrikatouren ställts in och det är frågetecken kring flera av våra tävlingar. Det kanske blir så att jag får satsa på tennis den här säsongen istället..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kass - vem gjorde en helt otagbar serve och vem blev mycket bättre när han insåg att man inte ska träffa bolleländet med träramen, som en golfklubbas klubbhuvud, utan mitt i sweetspot???
Va??

Lotta Wahlin sa...

Bra att du kom på det sistnämnda innan vi spelat färdigt! Blev ju less på att aldrig få över bollen på min sida!! Och den där serven - jag är först att buga och bocka, den var fin! Meen, du måste nog jobba på kondisen. Jag blev ju inte ens andfådd ;)

Anonym sa...

Har kommer massa solvarma kramar fran thailand :):) Kramar Anna