3 feb. 2009

Surfers

Åh vad skönt att vara tillbaka i Australien! Inget ont om NZ men det här är faktiskt bättre.. Varmt, gött och framförallt är det Aussie, favoritlandet efter Sverige..

Var ute på banan och tränade idag, ruggigt varmt så jag var helt slut efter två timmar på rangen. Pallade en timme på puttninggreen också och 40 minuter på motionscykeln. Men nu är jag helt slut, finito. Tryckte en påse med torkade äpplen och en proteinshake och snart är det dags för middag, så börjar bli hopp om livet igen..:)

Bor med Emma, Linda och Nina den här veckan i en lägenhet nära beachen. Det tar ca 20 minuter till banan så imorgon blir det extremt tidig uppstigning eftersom jag spelar pro-am kl 06.52! Helt sjukt tidigt, men det är skönt när man väl står där på första tee..

Nu är internettiden nästan slut. Äntligen har jag hittat wireless så jag kan skriva med egen dator och prickar igen, skönt för mig och skönt för er som läser också antar jag...:)

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej! Låter som ni har det bra. Hälsa tjejerna så mycket. Jag saknar er och Broad Beach och hela Australien här är det -3... Kram Anna