13 feb. 2009

Alla Hjartans Dag

Annu en ruggigt tidig lordagsmorgon pa golfbanan.. Gissa om jag ser fram emot att komma hem och fa lite sovmorgon.. Kommer nog behova det dessutom med tanke pa den skona jetlagen jag kommer kanna av i nagra dagar nasta vecka. Verkar som jag ar den enda personen pa jorden som har svarare att resa vasterut an osterut, de forsta dagarna nar jag kommer hem fran Australien eller Thailand ar alltid riktigt sega, medan det gar hyfsat at andra hallet. Alltsa, langa sovmorgnar lar det bli!

Tre ganger den har veckan har jag atit pad thai.. Igar kvall var jag darfor mindre sugen pa det och hamnade till slut pa en malaysisk restaurang, dar jag korde stekt ris pa take-away. Till det kockade jag for forsta gangen den har resan, en kokt majskolv..:) Ska bli skont att komma hem och kunna hanga pa Bellos, och slippa laga mat..:)

Alla Hjartans Dag har nu borjat har i Australien, medan det ar nagra timmar kvar i Sverige.. Ska markera bollen med den rosa hjartformade markeringsknappen som jag fick av mamma i Dubai for nagot ar sen, dagen till ara!

NY ar malet! ;) Hoppas de bla smakade! :)

En stor kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har samma problem med resandet. Jag kom hem från Thailand för en vecka sen och är fårtfarand lite mosig i huvudet.
Skit i cadien spela på och lycka till sista varvet.