13 feb. 2009

Manga slag

Jag slar och slar och slar, men inte far jag bollen i hal. Det ar riktigt jobbigt och jag ar inte van vid det om jag ska vara helt arlig. Det ser dock ut som att jag klarar cuten, vilket ar skont. Tva dagar kvar med chans att klattra. Mitt mal infor tavlingen var topp-20, vilket med mycket bra spel ar mojligt. Maste ju satta ett hogt mal sa jag har ratt fokus.

Nu kommer extramamma Johanna.. Hon spelade riktigt bra idag, kul!! Nan som forsvarar den ostgotska hedern i Australien :)

Som ni kanske marker kanner jag mig anda hyfsat glad. Aven om scoren var dalig idag kanns sving och narspel enormt mycket battre an under de forsta tavlingarna. Sa det gar at ratt hall och jag vet att jag kan sa mycket battre!! Nar den riktiga sasongen drar igang ska jag vara med och fajtas i toppen igen, med en rolig caddie och efter en traningperiod med hel kropp!!

Hoppas ni far en bra fredag!! Kram

1 kommentar:

bossejosef sa...

Hej Lotta.
Jobba på det är bara i början av säsongen.
I kväll skall jag och min fru äta födelsedagsmiddag på Bellos.
Från en gubbe som läser din blogg och spelar på Landeryd ibland.
bossejosef