11 feb. 2009

Kallt i kjol

Traningsdagen ar nu finito.. Ingen varme alls, sa jag fros hyfsat i min kjol, men ar man viking (/vill fa bruna ben/antog det var varmt vid morgonens kladval) sa ar man..:)

Traningen kandes bra, jag gick igenom allt fran puttning via narspel till range.. Greenerna ar mycket snabbare an forra veckan, sa det galler att fa in touchen. Pa rangen kandes svingen battre, den lilla andringen borjar forhoppningsvis satta sig. Tranade korta koncentrerade stunder och gjorde annat emellan, for att fa det nya att satta sig battre.

Nu ska vi strax sticka hem. Tror det blir en pad thai-takeaway ikvall, ingen av oss orkar laga nat..:) Spelar i en Aussieboll imorn, med Nikki och Sarah, tva skona tjejer sa det blir sakert kul! Hej hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

1)För vad det är värt så är mina tankar med dig....
2)Ser fram emot att ha dig som caddie vid lämplig tävling.. hahahaah ( sportslig e jag ju inte helst... men jag förnekar inte tidigare utgång....)

/Johnny

Lotta Wahlin sa...

Bra att du inser att jag totalkrossade dig vid förra årets bett. Har dock inte sett röken av peggarna!! ;)

Haha, jag som caddie, ja det blir nog bra. Lycka till att sänka dig den rundan...:)