18 feb. 2009

Hemma bäst

Efter 32 timmars resa från Sydney via Singapore, London och Stockholm kom jag äntligen hem igår! Det är alltid lika underbart att gå genom utgången på Arlanda där det står "Welcome to Sweden" och sedan att rulla in med tåget här i Linköping. Tack Kalle för att du hämtade mig!

Höll mig vaken ändå till 12 igår kväll och vaknade vid 8. Har jetlagen inte hunnit ifatt mig än eller har jag vant mig vid västresor? Känner mig faktiskt riktigt pigg!! Nu ska jag sticka till gymmet och trampa på favoritcykeln. Har fått testa en massa olika cyklar under resan, men den skönaste finns helt klart runt hörnet.. Sprang förresten en liten runda i Sydney innan hemresan, det vänstra knät var helt bra medan det högra protesterade lite.. Tror dock det mest var chocken att springa igen för första gången sedan november. Underbart var det! Ska smyga igång med löpningen kommande veckor. Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!!
Imorrn bär det av till varmar breddgrader :) Vi får höras o ses när jag kommer hem!! Kraamar Anna