26 feb. 2009

Stockholm

Stockholm igår.. Lämnade Linkan på förmiddagen och tog en sväng förbi Ullnahallen där jag passade på att svinga en stund. Min semester från golfen pågår fortfarande, men suget att slå bollar blev för stort :) Hittade en varm och skön jacka också innan mötet på Hotell Strand. Måste faktiskt erkänna att Stockholm är en riktigt fin stad med närheten till vattnet, de äldre husen och framförallt, ett större utbud av allt än Linköping.. Dessutom fler golfbanor och Arlanda runt hörnet..

Kollade fotboll igår! Alla som känner mig vet att fotboll ligger lååångt ner på min intresselista. Eller kollade och kollade, jag satt med datorn i knät och sneglade lite på tvn. Det som möjligen tilltalade något var att matchen spelades på Santiago Bernabeu, där jag såg mitt livs andra fotbollsmatch för nåt år sen.. Dessutom vann Liverpool, som de övriga i soffan hejade på, så det var väl bra..:)

Nu ska jag sticka till gymmet.. Ha´re!

Inga kommentarer: