6 feb. 2009

Subway

Antligen sovmorgon!! Efter tva dagar i rad med uppstigning kl 5 ar det valdigt skont att fa ligga i sangen anda till halv nio imorse! Vaknade sa klart runt 5, kroppen trodde att den skulle ga upp da som vanligt, men jag lyckades somna om. Skont skont!

Spelade forsta rundan igar och gick ett under, med bud pa annu battre. Det ar valdigt speciellt att vara tillbaka har pa Royal Pines, dar jag ju skadade ryggen for ett ar sedan. Sist jag gick omkring pa klubbhusomradet visste jag inte var det var for fel, hur lange det skulle droja innan jag blev bra igen osv, sa nu ar det skont att knata omkring och ma bra!

Nu ska jag sticka till Subway och kopa en macka som far bli dagens lunch. Jobbigt med startid runt 12, da hinner man inte riktigt ata en riktig lunch. Far kora macka och proteindrink!

Sov gott dar hemma! Kram

Inga kommentarer: