12 jan. 2009

Packa

Haha, tror den nya bagen med LHC-loggan kommer väcka en del känslor i sommar på banorna, med tanke på kommentarerna här hittills..! Grejen är att de spelare som pluggat på college i USA brukar ha sitt lags märke på bagen, men eftersom jag inte gjort det fick det ett fint vitt lejon istället! Tyvärr är bagen ganska tung, så den får inte hänga med till Australien eftersom jag som vanligt lär ha många kilos övervikt ändå..:)

Tre dagar kvar tills jag sticker.. Väntar på nya kläder från Puma, så jag har inte börjat packa än, och letar utan resultat efter förra årets packlista.. Det är alltid lättare mitt under säsong, då vet jag exakt vad som ska packas eftersom jag gör det varje vecka, men nu är det en evighet sen sist! Får köra på känsla, det brukar funka..:)

LHC spelar mot Djurgården ikväll.. Tycker ju att de borde va revanschsugna, men samtidigt är Djurgården desperata där långt ner i tabellen, så jag tror på en jämn match: 4-3 till LHC. Juice-Daniel gör 2+2!! ;)

Inga kommentarer: