16 jan. 2009

I Singapore

Vilken flygresa! Jag hade ju uppgraderat biljetten sa jag skulle fa lite mer benplats, men nar jag boardade planet i London igar fick jag en plats i Club World, vilket ar typ som Business. Saa... nu har jag for forsta gangen njutit av en 12-timmarsflygning, med en bred fatolj, trerattersmiddag med flera ratter att valja pa och framforallt, jag kunde sova liggande med kudde och tacke! Nu kommer jag aldrig mer vilja flyga i economy!! :) Bara att hoppas att jag far behalla min plats aven sista biten till Sydney.. Det ar verkligen en rutten resa det har, forst tolv timmar och sedan typ 7-8 till... Men det ar skont att ha den kortare biten framfor sig!

Jag kanner mig hyfsat pigg och har gatt en liten svang har pa Singapores flygplats, som ar en av de finaste jag vet.. Frasht och gratis internet! Nu ar det boarding igen! Stor kram

Inga kommentarer: