3 dec. 2010

Till tomten

Jag har varit snäll i år så här kommer min önskelista :) : 

Svarta låga UGG (storlek 38)


Objektiv 18-200

Gymhandskar. Fjolligt, jag vet, men jag får så jäkla ont i händerna av stängerna.



Litet stativ till kameran så jag kan filma golfsvingen


Presentkort för ansiktsbehandling. Snodde bilden från Jessica. Den som lyxar är Carro:)



Tag Heuer Aquaracer


Det var väl det. Pengar går ju alltid åt i och för sig. Och en liten kanin vore mysigt men då måste Daniel och jag fortsätta bo isär och det vore trist. Kanske bättre med något kul Wii-spel då :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tomten har noterat önskningarna. Men han gör som han vill =) Har du har varit snäll så kanske du får någon julklapp.

Maria Bodén sa...

Gymhandskar gumman ;-)?! Har inte du valkiga och pansarhudsbeklädda handflator? Haha...men fattar vad du menar (bränner rätt bra emellanåt). Vidare borde du kanske önska dig nåt inför sommarens "gångsatsning"...kanske ett par begagnade cykelbyxor a la tidigt 90-tal från Röda Korset skulle passa bruttan ;-)? De låg i fönstret på RK-butiken i Härnta idag när jag gick förbi...stod liksom LOTTA all over...hihi!

Lotta Wahlin sa...

Hahahahahhahahahaha