12 dec. 2010

Dagen efter, dagen innan

Jag fick så många fina saker igår! Tydligen var det fler än jag som tyckte att jag varit snäll i år :) Ett urval av mina presenter/julklappar: En smoothiemaskin, nu slipper jag ta en klunk proteindrink och sedan en tugga banan och låta det blanda sig i munnen hehe, ett nytt kameraobjektiv, akta er alla jag känner och inte känner - en ny paparazzi är född!:), en jättefin plånbok, presentkort på ansiktsbehandlingar, en prenumeration på valfri tidning och så ska jag få gå en kurs så jag lär mig göra tårtor! :) Plus en massa andra grejer. Jag är verkligen bortskämd, men jag njuter av det :)

Nu har mamma och pappa åkt hem till Åland. Gymmet ska få ett besök!!

Imorgon sticker jag upp till Estocolmo för att hämta upp en viss hockeyspelare på Arlanda, äta middag hos svärföräldrarna, fira det ena och det andra, shoppa, träna och bara umgås med honom som jag inte träffat på tre veckor! Får hoppas att bombmännen har gjort sitt, usch vad otäckt!

Inga kommentarer: