25 dec. 2010

25 december 2010

Så var julen över... Eller det behöver den inte vara, jag har föreslagit att vi ska fira idag som kanadensarna i laget och den 7 januari som ryssarna. Det skulle innebära att jag firar jul fyra gånger i år! Dock verkar inte alla vara med på noterna, så jag får väl köpa två små paket till mig själv. :)

Igår var jag på ansiktsbehandling här på hotellet. Riktigt skönt, höll på att somna när jag låg där med krämer över hela ansiktet. Det var till och med så skönt att jag köpte ett presentkort på samma behandling till Daniel, så på måndag är det han som ska få lyxa till det :)

På kvällen gick vi ut och käkade. Och som vi åt! Jag 2,5 rätter, Daniel 3,5 (han hjälpte till med min efterrätt:)). Och det var inga små portioner... Halkade hem (ingen sandning här, är svinhalt) för julklappsöppning, knäcken, chips och napparna. Jag måste varit snäll i år för jag fick många paket. Ska gå ner och boka tid för manikyr och pedikyr som jag fick presentkort på... Tack tomten :)

Jag har inte skrivit så mycket om Minsk än, så strax kommer en jämförelse mellan Nizhnekamsk och Minsk!

God fortsättning! :)

Inga kommentarer: