8 dec. 2010

8 december 2010

Herregud jag är så trött att jag inte vet vad som är upp eller ner. Att jag hittade hem till lägenheten är ett mirakel. Har nämligen varit på gymmet och kört ett mördarpass. Ujujuj har ångest inför träningsvärken som kommer som ett brev på posten imorgon. Men med tanke på mitt inlägg igår om lussebullarna måste jag köra såna här pass ibland haha :)

Nu blir det lunch och vila - sedan ska jag släpa min trötta kropp till golfhallen. Efter det ska jag fixa några julklappar till. Jag bestämde förut att familjen ska köra julklappsspelet på lördag. Det kommer nämligen bli vår julafton eftersom jag förhoppningsvis är i Minsk på den riktiga julafton. Så en massa grejer för cirka 50 kronor ska inhandlas!

Fick en riktigt tråkigt besked om Fyskliniken idag. Fan vad trist och var ska jag träna sen?

Har ett diskberg. Växer sig större och större och blir bara jobbigare och jobbigare att ta tag i :)


Detta pass körde jag idag (fast med chins ist för dips, mycket roligare:)), 3 varv. Ser nu att jag måste varit smått darrig när bilden togs, allt är ju suddigt. Borde kanske fotat innan passet istället :)

Inga kommentarer: