24 dec. 2010

24 december 2010

Godmorgon! Försöker pränta i mig själv att det är julafton idag - inte helt lätt! :) Vi hade en mysig kväll igår hos Petraseks, julmat, julgodis, gröt och julmust. Bara granen som fattades men den har ju vi haha :) Rullade hem därifrån, proppmätta.

Ikväll är det match. De firar ju inte jul idag här, utan den 7 januari, så det var ingen som tänkte på oss utlänningar när de planerade matchschemat :) Tyvärr ska inte Daniel spela, han fick kliva av matchen i förrgår med en lättare sträckning. Håller tummarna att det går över fort! Så vi får se om han måste vara på plats och kika eller om vi kan öppna paket då istället...

Ska snart sticka till gymmet och springa. Det är en jultradition för mig, löpning på förmiddagen. Då kan man pressa ännu mer julmat och gottis :) Idag blir det ingen julmat, men en påse nappar ligger och väntar på mig plus min stenhårda knäck. Icke att förakta.

Klockan 14 ska jag lyxa till det med en ansiktsbehandling på SPA här på hotellet. Ska bli riktigt härligt! :)

Är nyfiken på vad som ligger under granen! Daniel gick en julklappsrunda igår, men jag undrar vad han kan ha hittat här. Shoppingen är nämligen allt annat än bra här, trots att det är en storstad, så det blir spännande! :)

GOD JUL!

Inga kommentarer: