5 dec. 2010

Mysig kväll

Sportig dag, passar mig perfekt! Först blev det ett besök på gymmet med storebror. Enorm träningsvärk från gårdagens träning, men jag tog i allt vad jag hade och avslutade med massagestolen. Efter det tränade jag i golfhallen. Har hittat ett perfekt sätt att stänga ute omvärlden medan jag tränar. Istället för musik, som jag brukar lyssna på, har jag två träningar i rad rattat in P3 Dokumentär. Tack för tipset Fia!! :) Så nu kan jag allt om polismorden i Malexander och om Estoniakatastrofen. Känner mig så jäkla effektiv, allmänbildning och golfträning på samma gång!:) Problemet är bara att det har varit jobbiga historier och tårarna har inte varit långt borta, som tex när en av polisernas mamma blev intervjuad, då var det svårt att fokusera på den lilla vita...

Undrar om det ligger något i teorin att Estonia hade en sprängladdning ombord.. Måste kika lite på nätet nu..

Efter golfträningen blev det klädbyte och sedan hälsade jag på en stor, vit tjej vars matte är sjuk. Mockade, matade och borstade. När jag stod där och försökte komma på hur man sätter på grimman (heter det så? :)) och senare när jag stod med täcken åt alla håll och försökte komma på vad som var upp och vad som var ner - kan jag slå vad om att Flika flinade åt mig. Det hade jag också gjort om jag var i hennes päls :)

Nu på kvällen har jag varit på lussebulls- och glöggmys hos Helena och Jari. Tack mina vänner! :) Laddad för imorgon :)

Läggdags! Godnatt!

2 kommentarer:

Packelina sa...

Åh fina Flika:) Tack snälla för hjälpen!<3

Doris Melin (haha) sa...

P3 dokumentär is the shit ;)